تقدیر رئیس حوزه انتخابیه بهارستان از مهندس کاویانی

سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

دکتر سلیمان پور با ارسال لوحی از همکاری های موثر شهرداری گلستان در برگزاری انتخابات تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ فرماندار بهارستان در این لوح ضمن اشاره به حضور بی نظیر و مشارکت چشمگیر مردم شهرستان بهارستان و برگزاری همراه با امنیت و آرامش انتخابات از زحمات، تلاشها و همراهی های  موثر مجموعه شهرداری بویژه مهندس کاویانی شهردار گلستان در حسن برگزاری انتخابات قدردانی به عمل آورد.
بر اساس این گزارش متن کامل لوح یاد شده به شرح ذیل می باشد:
پروردگار مهربان را سپاس بیکران که بار دیگر مردم این مرز و بوم را مشمول لطف و رحمت بی انتهایش قرار داد و پیروزی درخشان دیگری را نصیب ملت ایران کرد.
انتخابات 29 اردیبهشت ماه ثمره عزم و اراده برخاسته از اقیانوس خروشان و باور به میثاق جاودانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی در تبیین و تعیین میزان بودن رأی ملت و ایمان به نقش مردم در تعیین سرنوشت خویش بود که با اعتماد مجدد به گفتمان اعتدال و تدبیر بار دیگر به حاکمیت عقلانیت و خردورزی رأی دادند تا درخت امید به بار بنشیند و ثمر بخشد.
اکنون که انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور بی نظیر و مشارکت چشمگیر مردم شهرستان بهارستان، در کمال امنیت و آرامش برگزار شده است لازم می دانم از زحمات، تلاش ها و همراهی موثر جنابعالی در حسن برگزاری انتخابات و خلق این حماسه بزرگ، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
از خداوند متعال برای شما سعادت، سلامت و بهروزی مسئلت دارم.

نمایش ادامه آرشیو