عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح سه راه آدران شهر گلستان در حال انجام است

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶

شهردار گلستان از آغاز علمیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه آدران در این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهنهدس کاویانی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: با توجه به گره های ترافیکی موجود در سه راهی آدران، به منظور رفع این موانع و روانسازی تردد در این معبر، پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح در این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

شهردار گلستان عنوان کرد: در این راستا جلسات متعددی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر گلستان، هماهنگی حمل و نقل و ترافیک شهرستان بهارستان، اداره آبفا، اداره برق و مشاورین در راستای این پروژه برگزار شد که طی آن مشکلات موجود بر سر راه آغاز عملیات اجرایی این پروژه بررسی و در  نهایت تدابیر لازم اتخاذ شد.

وی ادامه داد: به منظور اینکه عملیات اجرایی پروژه مذکور، موجب اخلال در عبور و مرور شهروندان نشود، مطالعات دقیق و کارشناسی به همراه رعایت اصول فنی و اجرایی مورد تاکید اعضای شورای ترافیک قرار گرفت.

مدیریت شهری گلستان در پایان گفت: این پروژه عظیم توسط شهرداری گلستان آغاز به کار کرده است و همچنین شهرداری موظف است با اخذ تدابیر لازم و هماهنگی با دستگاه های خدمات رسان، از چگونگی عبور خطوط و شهریانهای اصلی آب، برق، تلفن و.... در این منطقه مطلع شده و موانع موجود را برطرف کند تا در عملیات اجرایی این پروژه و خللی وارد نشود.

نمایش ادامه آرشیو