با حضور پر شور مردم؛ پیکر شهید مجید خدابنده لو در گلستان تشییع شد

سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶

مراسم تشییع پیکر شهید مجید خدابنده‌لو با حضور پرشور مردم قدرشناس گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، مراسم تشییع پیکر شهید ستوان یکم مجید خدابنده لو ظهر امروز با حضور پرشور شهروندان گلستان و نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان و خانواده های معزز شهدا و جانبازان برگزار شد.

مهندس کاویانی شهردار گلستان در حاشیه این مراسم در گفتگو با روابط عمومی شهرداری با اشاره به اینکه ایجاد امنیت یکی از اولویت‌های مهم تامین آسایش و آرامش جامعه است، اظهار داشت: امنیت پایدار از مباحث بسیار مهم در یک جامعه است و پلیس در این مساله نقش عمده ای ایفا می کند.

وی افزود: در سایه امنیت است که جامعه به رشد، توسعه و بالندگی می رسد و امروز به خود می بالیم که فرزندان این شهر در راه ایجاد امنیت برای مردم غیور ایران اسلامی به شهادت می رسند.

مهندس کاویانی با بیان اینکه عزت و عظمت ایران اسلامی امروز مدیون خون های پاک شهدا است، اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروز باید تقویت شود تا دشمنان به اهداف خود در زمینه تضعیف این نظام و انقلاب نرسد.

شایان ذکر است نماز بر پیکر این شهید والا مقام عرصه نظم و امنیت توسط حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی صفایی امام جمعه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان اقامه شد.

شهید خدابنده لو از کارکنان کلانتری ۲۱۰ پایانه شرق تهران بود، که شب ۱۱ فروردین در جریان عملیات تعقیب یک خودروی مشکوک دچار سانحه شده و به شهادت رسیدند.

 

 

نمایش ادامه آرشیو