شهردارشهر گلستان خبر داد افزایش 140هزارمترمربع به سرانه فضای سبز شهر گلستان

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵

شهردار شهر گلستان گفت: با تکمیل دیوار ساحلی شاچای ۱۴۰هزار متر مربع به سرانه فضای سبز این شهر اضافه خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بهارستان عصر امروز بهروز کاویانی در مراسم درختکاری که به مناسبت هفته منابع طبیعی برگزار شده بود اظهار داشت :خوشبختانه با تلاش های گسترده در حوزه تامین سرانه ها حدود ۱۴۰هزار متر سرانه فضای سبز شهرستان اضافه خواهد شد.
وی با اشاره به سونامی مشکلات مالی شهرداری های کل کشور نیز افزود: به رغم اینکه کلیه شهرداری ها در سطح کشور با مشکلات مالی مواجه هستند شهرداری گلستان نیز از این قائده مستثنی نیست.
کاویانی تصریح کرد :این بحران مالی در این شهر خوشبختانه نتوانسته به روند  تلاش های عمرانی رفاهی و خدماتی تاثیر چندانی بگذارد چرا که پروژههای مصوب شده از سوی شورای شهر توسط این شهرداری اجرا و یا در مرحله اجرایی می باشد.
کاویانی با اعلام اینکه این شهرداری در حوزه خدماتی و عمرانی در یک روند روبه رشدی قرار گرفته اضافه کرد: خوشبختانه با تعامل و همدلی شورای اسلامی شهر هم اکنون تلاش های بسیار گسترده ای در حوزه عمران  هستیم بطوریکه تکمیل و بهره برداری از دیوار ساحلی رودخانه شادچای خود پروژه عظیمی می باشد که می تواند تحول عظیمی را دراین منطقه به همراه داشته باشد.
وی به دیگر ویژگی های این پروژه پرداخت و گفت : با بهره برداری از این پروژه ضمن افزایش سرانه فضای سبز، خدمات رفاهی فرهنگی و تفریحی در ان تعریف شده که در نوع خود بی نظیر می باشد.
 رییس شورای اسلامی شهر گلستان نیز در این مراسم با اشاره به کمبود سرانه فضای سبز گفت: ما واقعا شرمنده شهروندان عزیز گلستانی هستیم که سهم  ناچیزی از سرانه فضای سبز را دارند.
علی شاهدی به علل این کمبود پرداخت و اظهار داشت: مجموعه شهرداری و شورای شهر در این راستا با اهتمام ویژه ای گام برداشته است چرا که در گذشته بدلیل تفکیک های غیر مجاز خیلی از سرانه ها از بین رفته بود  و ما امروز وارت مشکلاتی هستیم که از گذشته برای ما به ارت مانده است.
وی ادامه داد: یکی از دغدغه های اصلی شهرداری و شورای شهر در خصوص گسترش سرانه های عمومی شهر از جمله فضای سبز می باشد و در این راستا مصمم هستیم تا با اینگونه خدمات بتوانیم رضایت مندی شهروندان را از ان خود کنیم.
در این مراسم همچنین حجت السلام سید مرتضی صفایی امام جمعه شهرستان بهارستان نیز ضمن کاشتن یک غرس نهال بر زمین از تلاش ها و اقدامات شهرداری گلستان و همکاری شورای شهر قدردانی کرد و خواستار تداوم این روند در سطح شهر گلستان شد.

نمایش ادامه آرشیو