نخستین جلسه ستاد استقبال از بهار شهرداری گلستان برگزار شد

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵

نخستین جلسه ستاد استقبال از بهار شهرداری گلستان برای برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت برگزاری برنامه‌های مطلوب فرا رسیدن سال جدید برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ نخستین جلسه ستاد استقبال از بهار 1396 شهرداری گلستان با حضور بهمنی معاون اداری و مالی، شعبانلو معاون خدمات شهر (رئیس جلسه)، شهرداران نواحی و مسئولین ادارات شهرداری در سالن کنفرانس شهرداری برگزار گردید.
بر اساس این گزارش، شعبانلو، معاون خدمات شهری در ابتدای جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و پرسنل خدوم شهرداری بویژه خدمات شهری در زمان بارندگی های اخیر و رفع مطلوب آب گرفتگی ها و نمک پاشی معابر، برنامه های ستاد استقبال از بهار 96 را تشریح کرد.
معاون خدمات شهری گلستان تصریح کرد: نظافت، زیباسازی شهر، رنگ‌آمیزی جداول، پایه‌های چراغ‌ها، ایستگاههای اتوبوس و تاکسی و ... و ساماندهی ورودی‌های شهر گلستان به مناسبت سال نو توسط شهرداری گلستان انجام می‌شود.
وی افزود: پاکیزگی و پاکسازی عمومی شهر، جمع آوری ضایعات و نخاله های سطح شهر بطور شبانه روزی، رنگ آمیزی و زیباسازی مبلمان شهری، شستشو و رنگ آمیزی تأسیسات عمومی، بازدید از پارکها و بوستانها و رفع نقایص امکانات و وسایل تفریح و سرگرمی، بازبینی و تعمیر سطل های زباله، جمع آوری و پاکسازی محله به محله تا پایان سال، تهیه پلاکارد استقبال از بهار و خوش آمدگویی به مسافران، نظارت بر عملکرد خدمات تاکسی و اتوبوس و موارد متعدد دیگر از جمله برنامه های ستاد استقبال از بهار شهرداری گلستان خواهد بود .

 

نمایش ادامه آرشیو