جابجایی روزانه 120 هزار نفر سفر توسط سازمان اتوبوسرانی شهرداری گلستان

پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵

مدیرعامل اتوبوسرانی شهرداری گلستان از جابجایی روزانه 120 هزار نفر توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مجتبی شرفی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی، تعداد اتوبوسهای فعال در سطح شهر را 101 دستگاه عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 99 دستگاه اتوبوس، 8 دستگاه هیوندا (ون) و 10 عدد میدل باس در سطح شهر در حال جابه جایی مسافران و شهروندان محترم شهر گلستان هستند که معمولاً هر 25 دقیقه از ایستگاه حرکت می کنند.

شرفی افزود: ناوگان اتوبوسرانی روزانه 120 هزار نفر را به شهرهای مختلف بویژه تهران که عموماً به خاطر تردد کاری و کسب درآمد است، جابجا می کند و بیشترین تردد و جابجایی در ایستگاه مترو و نعمت آباد می باشد.

مدیرعامل اتوبوسرانی شهرداری گلستان در خصوص اقدامات آن سازمان در رابطه با کاهش آلودگی و رعایت بهداشت، بیان کرد: اقدامات تاثیرگذاری از جمله  در دستور کار قرار دادن و لزوم معاینه فنی، کارواش و نظافت هفتگی اتوبوس ها در این زمینه انجام شده و مهمتر اینکه پیگیر استقرار سرویس  بهداشتی سیار در ایستگاه های سطح شهر هستیم.

وی با اشاره به دغدغه ها و مشکلات سازمان متبوعه خود، گفت: با وجود کمبود بودجه کافی و عدم درآمد پایدار در تلاش هستیم ضمن کاهش سن فرسودگی ناوگان، کارت الکترونیک در اتوبوسها نصب نماییم.

شرفی در پایان خاطر نشان ساخت: شهروندان فهیم گلستان شایسته بهترین ها هستند و مجموعه مدیریت شهری در ارائه خدمات به ایشان اهتمام دارد.

نمایش ادامه آرشیو