دیدار رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر گلستان با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بهارستان

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

علی شاهدی رییس شورا به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر گلستان در دومین روز از دهه مبارک فجر با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بهارستان دیدارکردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ علی شاهدی رییس شورای اسلامی شهر گلستان در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر انجام گردید، اظهار داشت: روز پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان روزی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران ثبت شد. انقلابی که رساترین فریاد تاریخ بوده که امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش نمود. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن ملت انقلابی ایران، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست داده و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.
رئیس شورای اسلامی شهر گلستان یادآور شد: اینک پس از گذشت ۳۶ سال از عمر پرخیر و برکت نظام اسلامی، باید ببینیم وظیفه ما در قبال این موهبت الهی چیست و چگونه باید به تکلیف خود عمل نموده و بیشترین تلاش خود را جهت حمایت از دستاوردهای این انقلاب و تحقق اهداف متعالی آن انجام دهیم.
وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر گلستان با افتخار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و تمامی شهیدان به حق پیوسته انقلاب و دفاع مقدس، ایام فرخنده و خاطره انگیز دهه مبارک فجر را محضر مقام معظم رهبری، ملت قهرمان ایران بویژه مردم شهید پرور و ولایت مدار گلستان تبریک می گوییم.

نمایش ادامه آرشیو