نامگذاری ایستگاه شماره 4 آتش نشانی شهر گلستان به نام شهدای آتش نشان

دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵

در پی شهادت تعدادی از آتش نشانان در حادثه پلاسکو، شهردار گلستان از نامگذاری ایستگاه شماره 4 آتش نشانی  به شهدای آتش نشان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس کاویانی در گفتگو با روابط عمومی شهرداری ضمن ابراز تأثر از شهادت تعدادی از آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو تهران، از نامگذاری ایستگاه جدید الاحداث آتش نشانی در شهرک امام حسین (ع) به شهدای آتش نشان خبر داد.
شهرداری گلستان خاطر نشان ساخت: در راستای رسیدن تعداد ایستگاههای آتش نشانی شهر گلستان به استانداردهای موجود، ایستگاههای شماره 4 و 5 در حال احداث است تا با توجه به جمعیت 300 هزار نفری شهر و لزوم وجود یک ایستگاه برای 50 هزار نفر، گامی اساسی در جهت نزدیک شدن به استانداردها برداریم .
وی افزود: ایستگاه شماره 4 شهرک امام حسین (ع) که در دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، به «شهدای آتش نشان» نامگذاری می گردد تا بتوانیم از بخشی از جان فشانی و ایثار آتش نشانان شهید بویژه حادثه پلاسکو قدردانی نمائیم.
مدیریت شهری گلستان حادثه تلخ ساختمان پلاسکو را هشداری جدی برای بافت های فرسوده شهر گلستان دانست و از شهروندان خواست با جدیت در احیای بافت های فرسوده، شهرداری را در این امر یاری نمایند.

نمایش ادامه آرشیو