پروژه استخر تفریحی ورزشی شهرک قلعه میردر حال اجراست

دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵

مهندس کاویانی از پیشرفت مطلوب مجموعه استخر تفریحی ورزشی در شهرک قلعه میر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ شهرداری گلستان با حمایت شورای اسلامی شهر و مسئولین شهرستان و استانی، احداث چندین پروژه مهم عمرانی را در دستور کار خود قرار داده است که استخر ورزشی و تفریحی شهرک قلعه میر یکی از این پروژه ها است که عملیات اجرایی آن در مرحله اسکلت بندی و آجر چینی است.
 در همین رابطه مهندس کاویانی شهردار گلستان در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی عنوان کرد: احداث مجموعه استخر ورزشی و تفریحی واقع در شهرک قلعه میر جنب شهرداری ناحیه 1 با اعتباری بالغ بر 50/000/000/000 ریال و به متراژ 3185 متر مربع در دستور کار شهرداری قرار دارد.
وی یادآور شد: ورزش شنا یکی از ورزش های مفرح و مورد تأکید دین اسلام است که باید هر مسلمانی به آن اهتمام ورزد چون نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می‌ کند بلکه در اثر شنا کردن قابلیت ‌های جسمانی خود را افزایش می‌دهد.
مهندس کاویانی افزود: بنابراین ساخت مجتمع های آبی ورزشی در ساخت و سازهای شهری امروز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شهرداری گلستان نیز در همین مسیر حرکت می کند.
شهردار گلستان ادامه داد: شهر گلستان از جمله شهرهایی است که با کمبود فضاهای ورزشی و تفریحی مواجه می باشد و وعده‌ ها برای بهره ‌مندی مردم عزیز از استخر و فضاهای ورزشی تاکنون محقق نشده است و جوانان پر شور و نشاط گلستانی که از کمبود استخر شنا برای فعالیت علاقمندان به این رشته ورزشی مفرح و محبوب، آنها را در این زمینه رنج می دهد.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه دلیل انتخاب قلعه میر جهت احداث استخر چه بوده است، پاسخ داد: یکی از اهداف اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر تقسیم عادلانه امکانات بین شهرک ها می باشد و از آنجا که شهرک قلعه میر فاقد هرگونه فضای ورزشی و تفریحی بود، به عنوان محل احداث استخر انتخاب گردید تا جوانان و ورزشکاران این محل سهمی از امکانات داشته باشند.
وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم مجموعه ورزشی و تفریحی این شهر هر چه زودتر کامل شود و مردم فهیم و ورزشی گلستان بویژه قلعه میر بتوانند از این مجموعه استفاده کنند.

نمایش ادامه آرشیو