پیام تسلیت شهردار گلستان به مناسبت شهادت تعدادی از اتش نشانان حادثه ساختمان پلاسکو

یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵

شهردار گلستان بمناسبت حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو در تهران و شهادت آتش‌نشانان جان بر کف پیام تسلیت خود را به بازماندگان این حادثه اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس کاویانی شهردار گلستان بمناسبت حادثه آتش‌سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو در تهران و شهادت آتش‌نشانان جان بر کف با ارسال پیام تسلیت با بازماندگان این حادثه همدردی کرد.

 براساس این گزارش، متن پیام شهردار گلستان به شرح ذیل است:

به یاد سفر کرده گان آتش نشان در آتش رو،در آتش رو به آسانی که آتش با خلیل ما کند رسم گلستانی باز هم شهد شهادت، باز هم یک سوگ دیگر در جهان، بازهم غیرت شهامت ،بازهم آتش نشان.

بسم الله الر حمن الر حیم

شهادت اندوهبار جمعی از آتش‌نشانان رشید از جان گذشته ایران زمین، داغی است که برای همیشه بر سینه ما می ماند. حادثه رخ داده، بحق اتفاق بسیار تلخ و ناگواری است که تحمل آن جانکاه است.

ایران اسلامی بار دیگر در غم و اندوه فرو رفت، در غم از دست دادن همکارانی که برای نجات هم‌وطن و هم‌نوع خود، جان خود را در طبق اخلاص قرار داد و این بی‌نظیرترین عشق در دنیاست، صدای اینان، صدای عشق و ایثار و از خودگذشتگی است .

آتش‌نشانان عزیز، این‌بار در سنگر دیگری به مبارزه پرداختند، همان‌گونه که شهدای ما در جنگ هشت ساله به کرات این عشق و نوع دوستی را به نمایش گذاشتند.

بنده به نمایندگی از مجموعه شهرداری گلستان و همه مردم انسان دوست شهر گلستان ضمن ادای احترام به مقام شامخ درگذشتگان این حادثه تلخ برای خانواده های این عزیزان و جامعه اتش نشانی از خداوند منان صبر جزیل مسئلت دارم.

 

 

نمایش ادامه آرشیو