مهندس کاویانی از افتتاح مسیر خیابان 30 متری شهید ستاری به جاده امامزاده باقر(ع) خبر داد

چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵

شهردار گلستان با اشاره به پروژه های در دست اقدام این شهرداری، گفت: اتصال خیابان 30 متری شهید ستاری به جاده امامزاده باقر به عنوان یکی از طرح های شاخص در ایام دهه فجر امسال افتتاح می شود.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس  بهروز کاویانی شهردار گلستان با اعلام خبر فوق اظهار داشت: اتصال خیابان سی متری شهید ستاری به جاده امامزاده باقر (ع) به طول 700 متر و اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال در مرحله آسفالت ریزی است و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری عمومی شهروندان می‌رسد.

وی بیان افزود: طرح های عمرانی شهرداری گلستان در سال جاری رشد پرشتابی داشت و با تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل شهرداری و حمایت و پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر تا پایان سال جاری چندین پروژه مهم عمرانی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی  یکی از مهمترین شاخصه‌های شکوفایی شهری را پایداری زیست‌محیطی، بهره‌وری مطلوب پروژه ها، نظارت شهری و ایجاد زیرساخت‌ها دانست وتصریح کرد: در پروژه های در دست اقدام شهرداری به این شاخصه ها توجه شده است.

شهردار گلستان با بیان اهمیت اهداف شکوفایی شهری یادآور شد: تحقق اهداف شکوفایی شهری نیازمند همدلی و مشارکت مردم و مسئولان بوده و این مهم باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

نمایش ادامه آرشیو