سلیمان پور: رسالت ما در این ایام دهه فجر بازخوانی آموزه های انقلاب، تبیین دستاوردهای نظام و تقویت امید در جامعه است

شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵

فرماندار بهارستان مهمترین رسالت مسئولین در ایام الله دهه فجر را بازخوانی آموزه های انقلاب، تبیین دستاورد های نظام و تقویت امید در جامعه دانست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان؛ بیژن سلیمان پور در اولین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان بهارستان که به منظور هماهنگی و برنامه ریزی  برای بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: نهضت انقلابی مردم ایران که از سال42 به رهبری حضرت  امام خمینی (ره) آغاز شد ، مسیر تاریخ را عوض کرد و وقتی شرایط امروز دنیا را ملاحظه می کنیم ، به عظمت کار امام راحل و ملت پی می بریم.

وی ادامه داد: اگر امروز با آرامش، امنیت و عزت در کنار هم زندگی می کنیم به برکت آرمان های امام راحل (ره) و خون شهداست.

سلیمان پور  با بیان اینکه انفاس قدسی رهبر کبیر انقلاب اسلامی توده های مردم را متحد کرد افزود : وحدت کلمه و اتحاد ملت ایران رمز پیروزی انقلاب اسلامی  و عامل بقای آن است.

فرماندار بهارستان خاطرنشان کرد : در دوران طاغوت کشورهای استعماری سعی در نفوذ  در کشور ما داشتند و استقلال سیاسی ایران را خدشه دار کرده بودند درکنارآن استبداد داخلی و نبود فضای باز سیاسی و بی توجهی به نقش و جایگاه  مردم و کنار زدن دین از مدیریت کشور از دیگر مشکلات حکومت پهلوی بود .

سلیمان پور اظهار داشت: امام، به پشتوانه ملت و برای ملت انقلاب کرد تا مردم به منزلت و حقوق از دست رفته خود برسند، آزاد سخن بگویند، انتقاد کنند و حقوق شهروندی خود را از مسئولین مطالبه کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان با بیان اینکه دهه فجر امسال باید مرکز ثقل وحدت و دوستی بین ایرانیان باشد گفت: همه در هرجایگاهی وظیفه داریم دستاوردها و خدمات بی نظیر انقلاب اسلامی را تشریح و تبیین کنیم و کوتاهی در این زمینه قصور بزرگی است.

 

نمایش ادامه آرشیو