شهردار گلستان: خدمت به خانواده های شهدا توفیق الهی است

شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵

مهندس کاویانی در دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان گفت: خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های ارزشمند نظام هستند که خدمت به آنان توفیق الهی است و تلاش می کنیم خادمان خوبی برای مردم شهیدپرور باشیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس کاویانی در جریان این دیدارها اظهار داشت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند

شهردار گلستان ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا زنده کننده قهرمانی‌های شهیدان و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند و مقدس این عزیزان است.

ایشان یادآور شد: اکنون عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران، مرهون رشادت‌های جانبازان و شهدای گرانقدر انقلاب بوده که باید همواره به آنان ارج نهاده شود.

مدیریت شهری گلستان با بیان اینکه اعتلای ارزش‌های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب، آرمان شهدا بود، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خیر خانواده‌های شهدا هستند و قطعا با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه مضاعف می‌گیرند.

مهندس کاویانی با اشاره به اینکه خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و امنیت امروز کشور ناشی از ایثارگری و گذشت این عزیزان است، ادامه داد: خانواده شهدا به خصوص پدران و مادران شهدا و جانبازان گرانقدر چشم و چراغ این انقلاب هستند و ما هر چه داریم به برکت خون پاک شهدا و ایثار جانبازان است.

شایان ذکر است مهندس کاویانی شهردار گلستان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با خانواده های معزز شهیدان حسین و احمد رستمی و حبیب الله و نصرالله میرزایی و جانباز سرافراز یوسف عسگری مقدم دیدار و از زحمات ایشان قدردانی کردند.

نمایش ادامه آرشیو