شاهدی: توسعه ورزش، بهبود آسیب های اجتماعی در شهر گلستان را در پی دارد

سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ رئیس شورای اسلامی شهر گلستان گفت: گسترش فعالیت‌های ورزشی در شهر گلستان، نشاط اجتماعی را در پی خواهد داشت.
وی، به نقش ورزش‌های همگانی در سلامت جامعه و مشارکت عمومی اشاره کرد و افزود: برخی از اختلالات روانی، ناشی از ناراحتی‌های بدنی و جسمانی است که با ورزش کردن حل می‌شود.
رییس شورای اسلامی شهر گلستان حسن رحیمی را یکی از برترین پتانسیل های ورزشی شهر گلستان دانست و افزود: شهر گلستان از لحاظ فرهنگی، علمی و ورزشی دارای پیشینه‌ای طولانی و درخشان بوده و همیشه در مسابقات معتبر بیشتر رشته‌های ورزشی و علمی حائز رتبه‌های نخست شده است.
شاهدی یادآور شد: شهرداری گلستان در زمینه توسعه ورزش بین شهروندان و ورزشکاران به ‌ویژه جوانان پروژه های قابل قبولی تعریف نموده است که از جمله آنها احداث مجموعه ورزشی ولایت در انتهای 24 متری شهید چمران، مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر، سالن ورزشی و زورخانه در سبزدشت، ایجاد فضای مناسب و تجهیز آن برای ورزش مردم و نصب تجهیزات ورزشی در پارک‌ها، بوستان‌های سطح شهر گلستان می باشد که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی شهر گلستان با کمک ورزشکاران و شهروندان عزیز گلستان باشیم.

نمایش ادامه آرشیو