محسن بیگدلی: لجنزار های رودخانه شادچای در حال تبدیل شدن به تفرجگاه است

سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵

عضو شورای اسلامی شهر گلستان تبدیل لجنزارهای رودخانه شادچای به تفرجگاه را از افتخارات دوره چهارم شورای اسلامی شهر عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ محسن بیگدلی عضو شورای اسلامی شهر گلستان گفت: فاز اول دیواره بستر رودخانه شادچای تا ۹۵ درصد پیش رفته است، تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.
 محسن بیگدلی در رابطه با مسئله ساماندهی رودخانه شادچای اظهار داشت: فاز اول دیواره بستر این رودخانه تا ۹۵ درصد پیش رفته است، یعنی از حریم راه آهن تا انتهای ده متری هشتم دیواره به طور کامل ساخته شده و امسال آبی که در این رودخانه جاری شده در داخل دیواره ی ایجاد شده در بستر رودخانه حرکت می کند.
وی ضمن اشاره به تعیین برنامه اجرایی فاز دوم پروژه ساماندهی رودخانه شادچای ادامه داد: فاز دوم هم که دیواره ساحلی رودخانه را تشکیل می دهد،‌ تعیین پیمانکار شده و با اعتبار ۴ و نیم میلیاردی در سه بخش در حال انجام است.
این عضو شورای اسلامی شهر با توجه به هزینه های هر بخش و جزئیات آن ها تشریح کرد: بخش اول از راه آهن تا پل مدرس با اعتبار یک میلیارد تومان، بخش دوم هم حد فاصل  جاده ساوه تا ده متری سوم با اعتبار دو میلیارد تومان و بخش سوم هم با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان حد فاصل ده متری چهارم تا هشتم در حال اجراست.
وی احداث فضای سبز پیرامون رودخانه شادچای را یکی از اولویت های بسیار مهم و حیاتی شهرداری گلستان برشمرد و تصریح کرد: تمام زحماتی که در این سال ها برای دیواره های این رودخانه کشیده شده با ساخته شدن فضای سبز نمود پیدا خواهد کرد.
بیگدلی در ارتباط با روند پیشروی تکمیل فضای سبز رودخانه شادچای بیان داشت: قسمت دیگری از اعتبار فضای سبز این رودخانه نیز امسال ابلاغ شده و در حال اجراست و تا پایان سال بخشی از فضای سبز حد فاصل ده متری سوم تا چهارم تکمیل و تحویل مردم خواهد شد.

نمایش ادامه آرشیو