ابوالفضل مرادی سرعت پروژه های عمرانی شهرداری را قابل قبول توصیف کرد

سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵

ابوالفضل مرادی، ‌عضو شورای اسلامی شهر گلستان، ‌سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی این شهر را قابل قبول دانست و گفت: با توجه به وجود مشکلات و موانع مالی که مدیریت شهری از آن رنج می برد،‌ سرعت اجرای پروژه‌ها مطلوب است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ این عضو شورای اسلامی شهر ضمن تاکید بر ضرورت حفظ سرعت موجود در روند پیشرفت پروژه‌ها،‌گفت: شهروندان از ما به عنوان نمایندگان خود توقع آبادانی و توسعه شهر را دارند و ما نیز در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
وی با بیان این که بخش اعظم پروژه‌های در دست اجرا تا پایان امسال به اتمام می رسد، افزود: برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شورا و شهرداری به گونه‌ای است که همه پروژه های در حال اجرا همین امسال آماده بهره برداری شود و تنها آن بخش از پروژه ها برای سال آینده باقی می ماند که از نظر اجرا زمان‌بر است.
مرادی همچنین، ساخت سالن ورزشی در چند نقطه شهر را یک خدمت بزرگ و ماندگار دانست و گفت: هم اکنون چند پروژه ورزشی در محله‌های قلعه میر، ‌سبزدشت و گلستان در حال اجراست و در صورت تأمین زمین در سلطان آباد به زودی شاهد آغاز پروژه ورزشی جدیدی در این محله نیز خواهیم بود که این کار برای جبران کمبودهای گذشته و اقدامی ماندگار برای مردم منطقه است.
این عضو شورا در ادامه ضمن ابراز رضایت از وضعیت عمرانی شهر، ساخت و توسعه فضاهای فرهنگی و عمومی را مهمترین دستاورد مدیریت شهری و شورای شهر دانست و یادآور شد: توسعه زیرساخت‌ها در شهرگلستان یک ضرورت انکار نشدنی است چرا که در طول سه دهه گذشته تلاش چشمگیری در این زمینه صورت نگرفته است و حالا باید مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر در این راستا متمرکز شوند.
وی در پایان با اشاره به مشکلات جدی در مسیر تامین مالی پروژه‌ها،‌ از اجرای برنامه‌های جدید در راستای ایجاد درآمدهای پایدار سخن گفت و تاکید کرد: کاهش محسوس درآمدهای شهری مانع بزرگی در مسیر آبادانی شهر است اما اقدامات خوبی همچون ساخت بازار روز و برخی طرح‌های در دست مطالعه صورت گرفته است که می تواند بخشی از کمبودها را جبران کند.

نمایش ادامه آرشیو