جعفریان، نصب لوازم ورزشی ویژه معلولان و جانبازانِ شهر را نیاز اساسی این قشر دانست

سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵

عضو شورای اسلامی شهر گلستان از پیگیری های ویژه جهت بر طرف کردن مشکلات معلولین و جانبازان معزز شهر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ حمیدرضا جعفریان عضو شورای اسلامی شهر گلستان یکی از برنامه‌های شورای شهر گلستان را پیگیری برای حل مشکلات جامعه معلولان و جانبازان عنوان کرئ و گفت: مسئولان همان‌طور که در دریافت مالیات‌ها و عوارض شهری بین معلولان و انسان‌های عادی فرق قائل نمی‌شوند، همان‌طور هم می‌بایست برای آنها امکانات فراهم کنند.
حمیدرضا جعفریان با بیان اینکه در گذشته اهمیت چندانی به جامعه هدف این منطقه نمی‌شد، افزود: در همین راستا شورای دوره چهارم شهر گلستان برای اولین بار در طول تاریخ خدمت خود 100 میلیون تومان اعتبار برای خرید لوازم ورزشی «ویژه معلولان و جانبازان» تخصیص داده است.
او ادامه داد: از آنجایی که شهر گلستان با فقر جدی در حوزه سرانه های ورزشی مواجه است تا به امروز نتوانسته‌ایم فضایی برای جانمایی این لوازم ورزشی پیش‌بینی کنیم.
به گفته وی، فعلاً طرح خرید و نصب تجهیزات ورزشی معلولان و جانبازان به صورت آزمایشی قرار است در سالن مدیریت بحران شهر گلستان اجرا شود.
نماینده مردم در پارلمان محلی شهر گلستان توضیح داد: ما در این منطقه چندین قهرمان معلول داریم که تاکنون افتخارات زیادی برای کشور به ارمغان آورده‌اند، به همین منظور می‌توانیم با خرید تجهیزات ورزشی نقطه شروعی برای قهرمان‌پروری این قشر جامعه آغاز کنیم.
وی ادامه داد: در همین راستا تلاش می‌کنیم در برنامه بودجه سال آتی رقم بودجه ویژه معلولان و جانبازان شهر گلستان را افزایش دهیم تا از این طریق بتوانیم به آنها خدمات مطلوب‌تری ارائه کنیم.

نمایش ادامه آرشیو