علی کریمی: اتمام پروژه‌های در حال اجرا را شرط موفقیت شورای اسلامی شهر گلستان

سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵

یک عضو شورای اسلامی شهر گلستان ضمن ارزیابی مطلوب ‌عملکرد شهرداری در حوزه بهبود آسفالت معابر، شرط موفقیت این شورا را اتمام پروژه های در حال اجرا عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ علی کریمی عضو شورای اسلامی شهر گلستان، با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح «نهضت آسفالت» در شهر گلستان،‌گفت: ترمیم، آسفالت و لکه‌گیری معابر سطح شهر گلستان با اعتبار بالایی انجام شده و امیدواریم شاهد افزایش کیفیت معابر شهر و رضایت‌مندی مردم باشیم.
این عضو شورای شهر با اشاره به انجام عملیات آسفالت و لکه‌گیری در70 هزار مترمربع  از معابر شهر با صرف 12هزار تن آسفالت،‌ خاطرنشان کرد: خدمت به مردم یک تکلیف الهی است و هر یک از ما باید این فرصت را غنیمت شمرده و در جهت کسب رضایت‌مندی آنان تلاش کنیم، چراکه رضایت و خشنودی مردم از اقدامات انجام شده خیر و برکت را برای ما به ارمغان آورده و همچنین روحیه مضاعفی به ما می‌دهد تا بیش از پیش نسبت به ارائه خدمات تلاش داشته باشیم.
نماینده مردم شهرگلستان در شورای اسلامی شهر،  در ادامه از اتمام همه پروژه های عمرانی شهر تا پایان عمر شورای چهارم سخن گفت و یادآور شد : حدود 20 پروژه عمرانی در فهرست برنامه های سال 95 شهرداری گلستان قرار گرفته که هم اکنون بخش قابل توجهی از آنها پیشرفت مطلوبی داشته است.
وی اجرای پروژه استخر شهرک قلعه میر را به عنوان یکی از  پروژه‌های شهرداری  گلستان معرفی کرد و در این باره توضیح داد: این پروژه جزو طرح هایی بود که در گذشته کمتر از 5 درصد پیشرفت فیزیکی داشت؛ به همین دلیل اجرای سریع این پروژه از هم اکنون به شکل جدی آغاز شده است. در حال حاضر اسکلت فلزی نصب شده و این پروژه با اعتبار مناسبی در فضایی به متراژ 1400 مترمربع در حال ساخت است.
کریمی تصریح کرد: معتقدم در صورتی شورای دوره چهارم شهر گلستان می تواند کارنامه موفقی به مردم ارائه کند که پروژه هایی که هم اکنون در دست اقدام دارد را تا پایان عمر خود تکمیل و افتتاح کند.
وی در ادامه یکی از برنامه های جدید شهرداری و شورای شهر گلستان را ایجاد یک میدان در حوالی سه راهی آدران برشمرد و خاطر نشان کرد: برای بهبود وضعیت ترافیک سه راهی آدران شهرداری و شورا تصمیم دارد یک میدان در این محور ایجاد کند که این طرح هم اکنون در حال مطالعه و بررسی است.
کریمی با اعلام این که ساماندهی پروژه رودخانه شادچای از مشکلات قدیمی شهر گلستان است، گفت: همان طور که پیش از این اشاره کردم بر اساس تدابیری که پیش بینی کرده ایم، امید داریم تا پایان فعالیت شورای اسلامی دوره چهارم شهر گلستان، برای همیشه کار ساماندهی این پروژه را به پایان برسانیم.به گفته این عضو شورا، تعریض پل ضلع جنوبی جاده ساوه یکی از اساسی‌ترین پروژه‌های در دست اجرای شهر گلستان است که به لحاظ ترافیکی می‌تواند گره‌گشای مشکلات منطقه باشد.
او در این باره توضیح داد: اجرای پروژه ساماندهی رودخانه شادچای از برنامه های مهمی است که در دستور کار شهرداری قرار دارد و مجموعه شهرداری و شورای شهر گلستان آن را جزو اولویت های بسیار مهم می دانند.
این عضو شورا در پایان با تأکید بر اهمیت فاز دوم این پروژه تصریح کرد: با آزادسازی اراضی حاشیه این رودخانه در فاز دوم این طرح شاهد ایجاد تفرجگاه بزرگی خواهیم بود که این امر تحول بزرگی در سرانه‌های تفریحی شهر گلستان ایجاد خواهد کرد.

نمایش ادامه آرشیو