مهندس کاویانی؛ حماسه بزرگ 9 دی تجدید میثاق هوشمندانه ملت بزرگ ایران با ولایت بود

پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵

شهردار گلستان در پیامی فرارسیدن ایام خاطره انگیز و حرکت بزرگ ملت ایران در نهم دی ماه سال 1388 را به مردم ولایتمدار گلستان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس کاویانی شهردار گلستان در این راستا اظهار کرد: فتنه ۸۸، فتنه ای بود که هدفش گمراه نمودن مردم و قرار دادن آنها مقابل نظام به بهانه واهی اعتراض به نتیجه انتخابات بود که با انجام کارهای غیرقانونی موجب تحمیل هزینه های زیادی به نظام و ایجاد بحران در کشور شد که البته با خروش میلیونی ملت با بصیرت ایران این آتش فتنه خاموش شد.
متن کامل بیانیه شهردار گلستان به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و درود به ارواح پاک و مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا و آرزوی صحت و سلامتی برای رهبر فرزانه و اندیشمند، فرا رسیدن ایام خاطره انگیز و بزرگ نهم دی ماه 1388 که حماسه ای بزرگ در راه تجدید میثاق هوشمندانه ملت ایران با ولایت فقیه بوده را به محضر همه هموطنان به ویژه شهروندان ولایتمدار گلستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
فتنه ۸۸، فتنه ای بود که هدفش گمراهی نمودن مردم و قرار دادن آنها مقابل نظام به بهانه واهی اعتراض به نتیجه انتخابات بود که با انجام کارهای غیرقانونی موجب تحمیل هزینه های زیادی به نظام و ایجاد بحران در کشور شد که البته با خروش میلیونی ملت با بصیرت ایران این آتش فتنه خاموش شد.
حماسه عظیم 9 دی سال 88 با حضور گسترده بسیج مردمی در سراسر كشور، جواب دندان شكنی به تمام یاوه گویی های بیگانگان بود و مردم آگاه، مؤمن، انقلابی و همیشه در صحنه كشورمان با حركت تاریخی و به یاد ماندنی خود ولی فقیه را تنها نگذاشتند و این حركت انقلابی مردم ایران نشان می داد كه این ملت با ایمان راسخ و اعتقادات محكم تر از گذشته همچنان كه پیروزی 8 سال دفاع مقدس را به نام خود ثبت كردند در میدان جنگ نرم و سایبری نیز با اقدام هوشمندانه نتیجه پیروزی را از آن خود خواهند نمود.
این روز حماسی و به یاد ماندنی را به مردم شریف شهر گلستان تبریك گفته و از شهروندان ولایتمدار این شهر دعوت می كنیم تا با حضور همیشگی و گسترده خود در بزرگداشت حماسه 9 دی بار دیگر دشمنان قسم خورده را از رسیدن به هدفشان مأیوس نمایند.

                                                         بهروز کاویانی
                                                         شهردار گلستان

نمایش ادامه آرشیو