در آستانه 9 دی؛ شورای هماهنگی شهرستان بهارستان تشکیل جلسه داد.

یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵

جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان به منظور هر چه بهتر و باشکوه برگزار شدن مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ در این نشست حجت الاسلام والمسلمین صفایی ریاست شورای هماهنگی تیلیغات شهرستان بهارستان به اهمیت گرامیداشت 9 دی پرداخت و گفت: مردم ولایتمدار و انقلابی کشورمان تمامی تلاش فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی را در روز 9 دی ماه نقش بر آب نمودند و با اقتدار تمام پشتیبانی خود را از این انقلاب و ولایت فقیه با یک اجتماع عظیم اعلام نمودند.

امام جمعه شهرستان بهارستان گفت: در 9 دی ماه بود که ملت انقلابی کشورمان کلیه معادلات بی اساس و پوچ دشمنان را برهم زد و ثابت کردند که در راستای دفاع از آرمان اصیل این نظام لحظه ای عقب نشینی نخواهد کرد.

صفایی در این نشست که مهندس کاویانی شهردار گلستان نیز حضور داشت،  به نقش مردم شهرستان بهارستان در مراسم 9 دی ماه اشاره و بیان کرد: مردم انقلابی و عاشورایی شهرستان بهارستان نیز در آن مقطع و در دفاع از حریم ولایت در صحنه بودند و توانستند نقش به سزای خود را تثبیت نمایند.

در ادامه این نشست مهندس کاویانی نیز آمادگی کامل شهرداری را جهت مشارکت در اجرای برنامه های گرامیداشت حماسه 9 دی اعلام کرد.

نمایش ادامه آرشیو