شهردار گلستان: رمز سعادت و مایه سربلندی جوامع اسلامی در وحدت است.

سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵

مهندس کاویانی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته وحدت، اتحاد را علت اقتدار و توانمندی جوامع اسلامی برشمرد.

به گزارش روابط عمومی  شهرداری گلستان : به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و ولادت باسعادت حضرت محمد (ص) و امام حعفر صادق (ع)، شهردار گلستان در پیامی این عید بزرگ را به تمامی مسمانان جهان تبریک گفت:
بر اساس این گزارش متن پیام مهندس کاویانی به شرح ذیل است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه هاست که پیامبر رحمت حضرت محمد ( ص) به استناد آیات قرآن کریم و با اعتصام به حبل متین الهی و در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام و با شعار توحید برای جوامع بشری به ارمغان آورد و مهاجرین و انصار را به میثاق اخوت و عقد برادری فراخواند و بدین سان گلبانگ وحدت برای نخستین بار در فضای مدینه طنین انداز شد و بنای اتحاد و همبستگی اسلامی نهاده شد.
با درخشش آخرین ستاره درخشان سپهر نبوت، حضرت محمد مصطفی(ص)، چهره جهان دگرگون شد و اسلام به عنوان آخرین و کامل‌ترین دین الهی برای نجات بشریت از گمراهی و جهل، توسط پیامبر اکرم(ص) به بشریت عرضه شد.
آن گاه كه رسول‌ الله (ص) مردم را بر محور زیبا و آسماني «‏قولوا لا اله الا الله تفلحوا» گرد هم آوردند، به يقين وحدت امت اسلام در قالب دين مبين اسلام به شكلي بي‌نظير ارائه شد كه بايد تا ابد پايدار بماند.
رهبر انقلاب نیز مسأله وحدت برای مسلمین را یک نیاز  قطعی و رمز سعادت و مایه سربلندی مسلمین و بهترین سلاح ملت ها در مقابل استکبار جهانی می دانند. لذا در عصر کنونی نیاز به اتحاد و اتفاق، از مسائل اساسی جهان اسلام است و وحدت، قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلام در مقابل توطئه های دشمنان و استعمارگران است.

اینجانب سالروز ولادت خجسته و پرمیمنت پيام‌آور عزت، رحمت و سعادت کلّ بشر حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و آغاز هفته وحدت را حضور تمامي مسلمانان جهان، ملت غیور ایران و مردم شریف و متدین شهر گلستان تبريک و تهنيت عرض می نمایم.
اميد است همه ما در زير پرچم يگانگي نگین انبیاء خاتم‌النبيين (ص) تا همیشه تاریخ در قالب یک امت واحده حرکت کنیم.»

نمایش ادامه آرشیو