اولين همايش بزرگ عرصه خیرین سلامت در سطح شهرستان بهارستان برگزار مى شود

یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵

بیگدلی: زکات امنیت کشور و همچنین سلامت جامعه کمک انسانها به هم نوع است که بایستی همه با هم در این فرهنگ سهیم باشیم.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ محسن  بيگدلى مدير عامل مجمع خيرين سلامت  شهرستان بهارستان: مجمع خیرین سلامت کشور در آبان ماه سال 1385 با توصیه و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری امور سلامت مردم به مردم فعالیت خود را آغاز کرد.
وى با تأکيد بر اقدام  نیک و کمک به دیگران در قرآن و احادیث ، اشاره کرد و اظهار داشت: خدمت به خلق خدا، در فرهنگ تعالیم قرآن و احادیث، بارها ذکر شده پس می‌طلبد گره‏‌گشایى و رفع نیاز از نیازمندان تبدیل به یک ارزش و یک فرهنگ عمومى شود.
بیگدلی عنوان کرد: امید است همه ما بتوانیم برای رفع مشکلات هم تلاش کنیم تا جامعه سالم داشته باشیم.
مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان بهارستان ادامه داد: خیرین در این دنیا و در آخرت مورد مغفرت خداوند قرار می گیرند که این خود از بزرگترین نعمت ها است.
بيگدلى همچنين تصريح کرد: همه می توانند در بحث خیرین بویژه در امر سلامت کمک کنند زیرا جامعه را از مریضی و تباهی دور می کند.
وی افزود: مردم این شهرستان به تبعیت  از مردم ایران دارای روحیات عاطفی هستند و این روحیه با تعالیم اسلامی در هم آمیخته که دراولین همایش خیرین سلامت شهرستان بهارستان در مجموعه فرهنگی پدیده (ابتدای نصیر شهر) به همنوعان خود کمک خواهیم کرد.
بيگدلى افزود: طبق برنامه های در دست اجرا بنا داریم علاوه بر کمک به شبکه بهداشت و درمان بهارستان  در احداث فضاهای فیزیکی در کنار آن کمک به بیماران نیازمند را نیز در دستور کار قرار دهیم.
وی اضافه کرد: زکات امنیت کشور و همچنین سلامت جامعه کمک انسانها به هم نوع است که بایستی همه با هم در این فرهنگ سهیم باشیم.

نمایش ادامه آرشیو