آماده باش شبانه روزی ماشین آلات و تجهیزات زمستانه شهرداری گلستان

یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵

شهرداری گلستان آماده تر از سال‌های گذشته و با توانی مضاعف آماده است تا در فصل بارش نزولات جوی و یخبندان، برای شهروندان، ارائه خدمات کرده و زمینه سهولت رفت و آمد آنها را فراهم کند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس کاویانی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات شبانه روزی معاونت خدمات شهری و واحد موتوری، افزود: با توجه به بروز یخبندان و لغزندگی جاده ها، جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر و ایجاد مشکلات و محدودیت هایی برای عبور و مرور عابرین پیاده و وسایل نقلیه در فصل زمستان، اکیپ های خدمات و ناوگان موتوری شهرداری برای ارائه خدمات رسانی زمستانی به شهروندان با فرهنگ گلستان، در آماده باش کامل هستند.
مهندس کاویانی تصریح کرد: انتظار میرود با تدابیر اندیشیده شده و برنامه ریزی دقیق بعمل آمده، مشکلاتی در زمینه آبگرفتگی معابر در سطح شهر و بروز هر گونه اختلال در فعالیت شهر، به وجود نیاید.
گفتنی است هدف حفظ شرایط آماده باش و بررسی بهترین شیوه های پاک سازی معابر از وجود هر گونه سد و مانع در فصل سرد زمستان از اولویت های شهرداری در فصل سرما است.
در این آماده باش که به صورت مقدماتی انجام گرفت، تعداد زیادی خودرو شامل گریدر، نمک پاش، لودر، باب کت، بیل مکانیکی، خاور چند منظوره، نیسان کمپرس، کف کش، مزدای وانت، و کامیون، بیل بکـهو و کلیه لوازم و آلات کار در کنار نیروهای انسانی، توانمندی و امکانات موتوری این شهرداری را به نمایش گذاشتند.

نمایش ادامه آرشیو