شهر گلستان در آستانه رسیدن به حد استاندارد در حوزه آتش نشانی قرار دارد

شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵

مدیرعامل سازمان آتش نشانی: بر اساس استانداردهای جهانی در هر شهر به ازای هر 50 هزار نفر باید یک ایستگاه  آتش نشانی ایجاد شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ علی عبدالهی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان با اشاره به این رقم، از نزدیک  شدن شهر گلستان به استاندارد ها در این زمینه خبر داد و اظهار داشت: شهر گلستان سه ایستگاه  در منطقه کوی گلستان، شهرک سبزدشت و شهر قلعه میر دارد و هم اکنون دو ایستگاه آتش نشانی جدید به همت مهندس کاویانی شهردار گلستان و اعضای محترم شورای اسلامی شهر در انتهای 24 متری شهید چمران و شهرک امام حسین(ع) در حال احداث است.
عبدالهی با اشاره به افتتاح این دو ایستگاه  جدید تا پایان سال جاری  و رسیدن شمار ایستگاه های آتش نشانی به عدد 5، گفت: شهر گلستان هم اکنون تقریباً 300 هزار نفر جمعیت دارد و که اگر یک ایستگاه دیگر در این منطقه احداث کنیم دیگر می توان گفت تقریباً  مشکلی در کمبود ایستگاه های آتش نشانی نداریم و به حد استاندارد های معمول رسیده ایم.
وی همچنین با بیان این  که تجهیزات مورد نیاز دو ایستگاه آتش نشانی در حال ساخت خریداری شده است، افزود: پس از تکمیل آشیانه  آتش نشانی، بدون اتلاف وقت تجهیزات مورد نیاز از جمله دو دستگاه ایسوزو را در این ایستگاه ها مستقر و راه اندازی می کنیم.

نمایش ادامه آرشیو