اتصال 30 متری شهید ستاری به جاده امامزاده باقر(ع)؛ احترام به مطالبه شهروندان

شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵

با اجرای پروژه اتصال سی متری شهید ستاری به جاده امامزاده باقر(ع) دسترسی شهروندان گلستانی به این امامزاده و صالحیه تسهیل می گردد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ ساخت مسیر دسترسی به امامزاده باقر(ع) که از انتهای سی متری شهید ستاری آغاز شده و به شهر صالحیه ختم می شود، در طول سال های گذشته همواره صدمه های جدی را به شهروندان و زائران این مکان مقدس وارد می کرد، این مسیر که باریک و خطرناک بودن آن شهره عام و خاص شده بود، از دو سال پیش با یک طرح مشترک در دو فاز مجزا با مسئولیت شهرداری های گلستان و صالحیه آغاز شد تا پاسخ مناسبی به خواست و مطالبه عمومی شهروندان و زائران این امامزاده باشد.
در طول سال گذشته اقدامات اجرای این پروژه در محدوده شهر گلستان آغاز شده بود که در انتهای 24 متری شهید چمران به پایان رسیده و در 30 متری شهید ستاری با سرعت قابل ملاحضه ای در جریان است.
این مسیر که از امتداد 30 متری شهید ستاری آغاز شده و به صالحیه و در نهایت امامزاده باقر(ع) ختم می شود با شتاب در حال تعریض است و جدول گزاری آن تا 80 درصد انجام شده و زیر سازی نیز به موازات آن در حال اجرا است.
این پروژه عمرانی مهم به طول 700 متر با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید و با افتتاح کامل این مسیر قطعاً امنیت این راه افزایش یافته و دیگر شاهد صدمه دیدن شهروندان و زائران این مکان مقدس نخواهیم بود.

نمایش ادامه آرشیو