فرماندار بهارستان: عملکرد شهردار گلستان را مثبت و خیلی خوب ارزیابی می کنم

یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵

دکتر سلیمان پور در بازدید از پروژه های عمرانی، عملکرد شهرداری گلستان را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان: دکتر سلیمان پور فرماندار بهارستان به همراه مدیریت شهری از پروژه های در حال احداث شهرداری بازدید کرد.

فرماندار بهارستان در حاشیه این بازدید در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: مردم فهیم شهرستان از مسئولین بویژه شهرداریها خواستار عمران و آبادی شهر می باشند و در این بازدید مشخص گردید که پروژه های عمرانی و رفاهی خوبی در حال اجرا می باشد.

دکتر سلیمان پور اجرای این پروژه ها را در راستای شعار سال بر شمرد و اظهار داشت: باتوجه به رکود موجود و عدم تخصیص اعتبارات ملی و استانی، ادامه احداث چنین پروژه هایی حاکی از عزم و اراده شهرداری گلستان جهت ارائه خدمات بهتر به مردم می باشد.

وی با اشاره به کلنگ زنی دو پروژه دیگر توسط شهرداری، عنوان کرد: بهره برداری از این پروژه ها به افزایش سرانه فضای سبز و ورزشی شهر کمک شایانی می کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان ادامه داد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر باید مدت اجرای پروژه ها را مدیریت کند تا حلاوت و شیرینی آنها در کام مردم دو چندان گردد.

وی در پایان ضمن ارزیابی مثبت عملکرد شهرداری، پشتیبانی و تعامل شورای اسلامی شهر و شهرداری جهت ارائه خدمات بهینه به مردم را خواستار شد.

نمایش ادامه آرشیو