بازدید شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر گلستان از مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر

سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵

مهندس کاویانی شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر به همراه معتمدین محل از روند ساخت مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر بازدید بعمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس کاویانی در این بازدید ضمن تأکید بر انجام امور با کیفیت و دقت همراه با سرعت در امر ساخت و ساز عمرانی بیان داشت: رویکرد ما در مدیریت شهری گسترش فضاهای ورزشی، فرهنگی و اجتماعی است از این رو 2 مجموعه ورزشی را در حال آماده سازی داریم و امیدواریم با تکمیل و راه اندازی این سالن ها شاهد ارتقای سرانه ورزشی شهر و حضور جوانان در عرصه های ورزشی باشیم.
شهردار گلستان تصریح نمود: بهره‌برداري از اين مجموعه ها مي تواند بدليل کمبود استخر در محدوده شهر باعث بهره‌مندي مناسب اهالي گلستان بویژه  قلعه میر گشته و شور و نشاط و شادابی برای آنها یه ازمغان بیاورد.
وی افزود: انتظار مردم ارائه خدمات می¬باشد و ما امروز وظیفه سنگینی در سنگر مدیریت شهری برای اولویت بندی ارائه خدمات به مردم عزیز و فهیم داریم.
مدیریت شهری گلستان در بین شهروندان و معتمدین محل ادامه داد: اين پروژه پیشرفت مطلوبی داشته و اميد است در پایان سال جاری به مرحله بهره‌برداري برسد.

نمایش ادامه آرشیو