آغاز دور جدید عملیات خط کشی معابر سطح شهر توسط واحد ترافیک شهرداری گلستان

سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵

شهردار گلستان از آغاز عملیات خط کشی معابر و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در سطح شهر گلستان خبر داد.

به گزارش روابط غمومی شهرداری گلستان؛ مهندس کاویانی شهردار گلستان به ادامه اجرای عملیات خط کشی معابر و سرعتگیر های سطح شهر اشاره کرد و گفت: خط کشی راه ها از علائم ترافیکی مهم محسوب می شود که نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان و روان سازی ترافیک دارد.

شهردار گلستان ادامه داد: هدف از انجام این امور در خیابان ها و معابر سطح شهر فراهم آوردن محوری قابل رویت در طول شبانه روز و تسهیل در امر عبور و مرور رانندگان در این محورهاست و به همین جهت اجرای این عملیات با جدیت در دستور کار مجموعه شهرداری قرار دارد.

وی با اشاره به‌ضرورت رفع خطرهای احتمالی در مسیر دانش آموزان تصریح کرد: اجرای تمهیدات ترافیکی ازجمله خط‌کشی معابر جلوی مدارس، خط ‌کشی عابر پیاده و نوشته های افقی ترافیکی، نصب سرعت گیر از مواردی است که اخیراً انجام گردید.

کاویانی با بیان اینکه اجرای عملیات خط کشی معابر تاثیر انکار ناپذیری در تردد قانونمند خودروها دارد، خاطرنشان کرد: از رانندگانی که قصد عبور از معبرهای در حال خط کشی را دارند، می خواهیم برای حفظ زیبایی معابر شهری و عدم بهم خوردگی نظم و ترتیب خط های طولی و عرضی، کارکنان ترافیکی شهرداری را یاری نمایند.

نمایش ادامه آرشیو