شهردار گلستان: پروژه اتصال سی متری شهید ستاری به طول 700 متر

دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵

مهندس کاویانی از تعریض جاده امامزاده باقر و اتصال 30 متری شهید ستاری به این جاده با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس کاویانی شهردار گلستان در این خصوص گفت: اتصال خیابان سی متری شهید ستاری به جاده امامزاده باقر(ع) به طول 700 متر و اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال در مرحله زیر سازی و جدولگذاری است و در دهه مبارک فجر به بهره برداری عمومی شهروندان می رسد.

مدیریت شهرداری گلستان اظهار داشت؛ در سال جاری در سطح شهر گلستان جهادی عظیم با رشد پرشتاب  در اجرای پروژه های عمرانی صورت گرفته و شهرداری با تلاشهای شبانه روزی شهرداری و حمایت و پیگیری های اعضای محترم شورای اسلامی شهر تا پایان سال جاری چندین پروژه مهم عمرانی افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

شهردار گلستان در ادامه خاطر نشان ساخت: پروژه فاز دوم رودخانه شادچای و احداث تفرجگاه، ساماندهی کانال سیاب به طول 120 متر، تعریض لاین جنوبی جاده ساوه بر روی رودخانه شادچای، مجموعه ورزشی ولایت، ایستگاه آتش نشانی شماره 4 و 5، مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر، تعریض جاده امام زاده باقر به طول 700 متر، جدولگذاری و آسفالت گسترده معابر سطح شهر را از جمله پروژه های زیر بنایی است که مدیریت شهری در حال اجرا دارد.

نمایش ادامه آرشیو