شهردار گلستان مطرح کرد اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی گلستان بر اساس نیاز مردم

یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵

شهردار گلستان از روند رو به رشد اجرای عملیات پروژه‌های عمرانی شهر خبر داد و گفت: این پروژه‌های اولویت‌بندی شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان به نقل از خبرگزاری فارس؛ بهروز کاویانی شهردار گلستان بعد از ظهر امروز در بازدید از سطح شهر در جمع خبرنگاران از توجه مدیریت شهری به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهارداشت: نقش شهرداری ها در تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی بی بدیل است و می توان با بهره گیری از امکانات و خدمات این مجموعه اجرای برنامه ها و سیاست های اقتصاد مقاومتی را تسریع بخشید.

وی افزود: از زمان ابلاغ این سیاست ها و همچنین نام گذاری سال جاری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بر تمامی همکاران در مجموعه شهرداری تاکید جدی داشته ایم که تمام برنامه ریزی های جدید مبتنی بر این سیاست ها صورت پذیرد.

شهردار گلستان بهینه سازی و هزینه کرد صحیح منابع در راستای افزایش کیفی و کمی ارائه خدمات به مردم را یکی از اهداف مهم شهرداری در راستای اقدام و عمل در سیاست های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: شهرداری و تمام کارکنان آن از هیچ اقدامی برای افزایش رضایتمندی مردم از این مجموعه دریغ نخواهند کرد.

کاویانی به بهبود تعامل و همکاری شهروندان با شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: مردم ولی نعمت ما هستند و خدمت نهادن بر آنها وظیفه بسیار سنگینی را بر دوش ما قرار داده است.

وی بر اولویت بندی پروژه های عمرانی شهر بر اساس ضرورت و نیاز مردم خبر داد و اظهارداشت: خوشبختانه شاهد روند رو به رشد اجرای پروژه های عمرانی هستیم و با سرعت این پروژه ها از جمله مجموعه ورزشی ولایت، استخر قاعه میر، ایستگاه آتش نشانی فاز 4 و 5 و درمانگاه سهرداری در حال تکمیل هستند.

کاویانی تاکید کرد: تمام سعی و تلاش و همت مدیریت شهری بر این است که تمام پروژه های عمرانی ذکر شده را تا پایان سال جاری به بهره برداری رسانده تا در اختیار مردم قرار گیرد.

شهردار گلستان از جلسه مشترک با مسئولان شهرستان بهارستان از جمله فرماندار و نمایند مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مشکلات شهر خبر داد و گفت: در این جلسه راه های مورد نظر در جهت ارتقا توان مندی شهر و شهرداری در ارائه خدمات مطلوب تر به مردم مورد بررسی قرار گرفت.

نمایش ادامه آرشیو