آغاز آسفالت معابر محله میمنت آباد قلعه میر

دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵

با در خواست های اهالی میمنت آباد قلعه میر، مساحت زیادی از معابر این محله توسط شهرداری گلستان آسفالت شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ مهندس کاویانی شهردار گلستان گفت: پیگیری ساکنان محله میمینت آباد قلعه میر در مورد آسفالت کوچه ها و خیابان های این منطقه با همت شهرداری به ثمر نشست و اکنون شاهد آسفالت خیابان ها و معابر منطقه خود هستند.

بر اساس این گزارش اهالی شهرک میمنت آباد ضمن ابراز خرسندی از این اقدام شهرداری، از زحمات مهندس کاویانی شهردار گلستان در راستای توسعه و عمران شهر تقدیر کردند.

شهردار گلستان با بیان اینکه وحدت مهمترین عامل پیشرفت و توسعه در یک جامعه و شهر است اظهار داشت: کار مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر، ساماندهی، آبادانی و هویت‌بخشی در شهر‌ها است که این عامل به عنوان عامل وحدت بخش بین مسؤلین عمل می کند.

 وی تصریح نمود: مخلوط‌ریزی، زیر سازی  و آسفالت کوچه‌های محله میمنت آباد قلعه میر که چندین سال آسفالت آنها باقی مانده بود، که با پیگیری اهالی این منطقه و همت شهرداری آسفالت گردید.

مهندس کاویانی اظهار کرد: این امر باعث تسهیل در عبور و مرور و رفع بسیاری از مشکلات  شهروندان در کوچه های این منطقه خواهد شد و با توجه به حساسیت و اولویت و نیازمندی در این خصوص فعالیتهای گسترده معاونت فنی و عمرانی شهرداری آغاز شده و با سرعت فراوان تداوم داشته و این نهضت کاملاً خستگی ناپذیر بوده و امیدواریم با همکاری شهروندان عزیز تا پایان سال جاری هیچ کوچه ای در منطقه بدون آسفالت نماند و در این خصوص از هیچ تلاش فروگذار نخواهیم کرد.

نمایش ادامه آرشیو