انجام 569 عملیات امداد و نجات در شهر گلستان

یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان از انجام 569 عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در 6 ماه اول امسال خبر داد و گفت: سازمان آتش نشانی شهر گلستان به طور متوسط هر ماه حدود 100 عملیات امداد و نجات در این شهر انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ علی عبدالهی آمار اطفای حریق در این مدت را با 115عملیات مربوط به آتش سوزی فضای مسکونی، تجاری، زیرزمینی و ضایعات اعلام کرد و افزود: در 6 ماه گذشته 40 عملیات آتش سوزی مسکونی و 48 عملیات هم مربوط به اطفای حریق صنعتی و 125 مورد هم مربوط به اطفای حریق انبار ضایعات بوده است.

وی انجام 25 عملیات گرفتن حیوانات موذی، 11 عملیات گیر کردن شهروندان در آسانسور، 59 عملیات امداد و نجات، 9 عملیات انفجار گاز، شش عملیات تصادف، 37 عملیات نظیر گیر کردن انگشتر و 14 عملیات نشت گاز را از جمله عملیات امداد و نجات در 6 ماه نخست سال جاری برشمرد.

وی با اعلام این که در 6 ماه ابتدای سال جاری حدود 37 مورد حریق زیرزمینی داشتیم، خاطرنشان کرد: همچنین 7 مورد حریق درخت صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان با بیان این که اعلام سریع حوادث از طریق سامانه 125 در کاهش خسارت جانی و مالی تأثیرگذار است، اظهار امیدواری کرد با رعایت نکات ایمنی شاهد کاهش آمار حوادث در سطح شهر باشیم.

عبدالهی در ادامه یادآور شد: تمام تلاش ما این است که هر شهروند یک آتش نشان باشد.

نمایش ادامه آرشیو