شهر گلستان، بهارستان به زودی از مرکز نگهداری معتادان متجاهر برخوردار می‌شود

یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و ساماندهی معتادان متجاهر، شهرستان بهارستان به زودی به یک مرکز نگهداری مجهز مجهز می‌شود و این تصمیم در پی جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان و با همکاری شهرداری گلستان و اداره بهزیستی اتخاذ شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهارستان در سامانسرای رویش با حضور فاتحی دبیر شورای هماهنگی در امور مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران، فرماندار بهارستان، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای موسوی امام جمعه شهرستان بهارستان، سید محمد میرزمانی شهردار، نادر سازور رییس شورای اسلامی شهر گلستان، بخشداران، مسئولین ادارات شهرستان به جهت جمع آوری بیماران متجاهر، نگهداری، اشتغال، آموزش و کاهش آسیب‌های اجتماعی و راه اندازی هرچه سریعتر این مرکز اقامتی برگزار شد.

گفتنی است، این مرکز با هدف جمع‌آوری، نگهداری و آموزش معتادان متجاهر و کاهش آسیب‌های اجتماعی با همکاری دستگاه قضایی، ستاد مواد مخدر غرب استان تهران، شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان، فرمانداری، اداره بهزیستی نیروی انتظامی راه‌اندازی می‌شود.

شایان ذکر است، در این جلسه، فرماندار و امام جمعه شهرستان بهارستان از عملکرد عمرانی شهرداری گلستان در تکمیل فاز اول و دوم این مجموعه اجتماعی تقدیر نموده و همچنین، تصمیماتی برای راه اندازی و مدیریت این مرکز اتخاذ شد.

 سید محمد میرزمانی شهردار گلستان در حاشیه این مراسم نیز در این باره گفت: با راه اندازی این مرکز اقامتی سامانسرای رویش، گامی مهم در جهت مبارزه با اعتیاد و کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان بهارستان برداشته خواهد شد.

نمایش ادامه آرشیو