اولین بوستان و سالن ورزشی بانوان در گلستان احداث می‌شود

سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳

با تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان، این شهر برای اولین بار صاحب بوستان و سالن ورزشی بانوان خواهد شد و این پروژه که در سال 1401 کلنگ‌زنی شده بود، در هفته دولت سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، احداث بوستان و سالن ورزشی بانوان در گلستان یکی از مطالبات دیرینه شهروندان این شهر بود که با همت مسئولین شهری به مرحله اجرا درآمد و این پروژه در زمینی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع در حال احداث است و شامل بخش‌های مختلفی از جمله فضای سبز، زمین‌های بازی، سالن ورزشی و... می‌باشد.

سید محمد میرزمانی، شهردار گلستان در این خصوص گفت: احداث این بوستان و سالن ورزشی گامی مهم در راستای توسعه سرانه ورزشی بانوان و ایجاد فضایی مناسب برای ورزش و تفریح بانوان محترمه این شهر خواهد بود.

مدیریت شهری گلستان افزود: برای این پروژه ۵۸ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است و پیش‌بینی می‌شود که تا هفته دولت سال 1403 به بهره‌برداری برسد.

میرزمانی در پایان از صبر و شکیبایی شهروندان گلستان در طول زمان اجرای این پروژه تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که این بوستان و سالن ورزشی بتواند موجبات رضایت و شادکامی بانوان این شهر را فراهم کند.

نمایش ادامه آرشیو