مهندس کاویانی: مجموعه ورزشی ولایت با پیشرفت 70 درصدی همراه است

شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵

به گزارش روابط عمومی شهردار گلستان؛ مهندس کاویانی شهردار گلستان در مصاحبه با روابط عمومی عنوان کرد: مجموعه چند منظوره ورزشی ولایت با 1678 متر مربع زیر بنا ( سوله ورزشی به مساحت 1118 متر مربع و ساختمان اداری 2 طبقه به مساحت 520 متر مربع) است که با تخصیص اعتبار  18 میلیارد ریال که با مدیریت جهادی و به صورت شبانه روزی در حال احداث می باشد.

بر اساس این گزارش، این پروژه با سرعت مطلوبی در حال تکمیل است که عملیات اخیر، گامی در جهت تکمیل سقف، تکمیل دیوار و نصب پنجره های سوله چند منظوره ورزشی ولایت می باشد.

مهندس کاویانی به پائین بودن سرانه های ورزشی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: شهر300 هزار نفری گلستان با جمعیت جوانی که دارد نیازمند داشتن مجموعه های ورزشی متعدد در رشته های گوناگون است تا ضمن پر کردن اوقات فراغت جوانان و پرورش قهرمانان ورزشی در کاهش آسیب های اجتماعی نیز موثر واقع شود.

مدیریت شهری شهر گلستان با بیان اینکه روند خدمات رسانی به شهروندان با سرعت در حال انجام است، افزود: خدمات شهرداری گلستان بر تسهیل و سرعت دهی کارها در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم است و در تلاش هستیم تا رضایت حداکثری شهروندان از مجموعه شهرداری حاصل گردد.

نمایش ادامه آرشیو