پیام مشترک مدیریت شهری گلستان بمناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد

یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد، یادآور رشادت ها، ایثار و فداکاری مردمی است که در راه تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی جان خود را نثار کردند.

امام خمینی (ره) با رهبری داهیانه و مقتدرانه خود، انقلابی را به ثمر رساند که نه تنها ایران، بلکه تمامی آزادیخواهان جهان را تحت تاثیر قرار داد و ایشان با ایمان عمیق و بصیرت مثال زدنی خود، مسیر مبارزه با ظلم و ستم را ترسیم و عزت و اقتدار را به ملت ایران هدیه کردند.

قیام 15 خرداد نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران بود که نشان دهنده عزم و اراده مردم در براندازی رژیم ستم شاهی و برقراری عدالت و آزادی بود.

اینجانبان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای والامقام 15 خرداد، از عموم مردم متدین و انقلابی شهر گلستان دعوت می کنیم تا با حضور در مراسم بزرگداشت این ایام، بار دیگر با آرمان های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق نموده و یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب را گرامی بدارند.

امید است که در پرتو تعالیم نورانی اسلام و رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، شاهد تداوم و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

نمایش ادامه آرشیو