سید محمد میرزمانی در جمع شهروندان: تلاش برای ارتقای کیفیت زندگی در گلستان / شورای اسلامی شهر در کنار شهردار گلستان برای پاسخگویی به مشکلات مردم

سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳

شهردار گلستان، در دیداری صمیمی با حضور نادر سازور رئیس شورا، قاسم علیزاده و اصغر گنج خانی از اعضای شورای اسلامی شهر، با شهروندان گلستانی دیدار و به درخواست های آنان رسیدگی نمودند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری گلستان در این دیدار ضمن تشکر از حضور شهروندان، گفت: ما در تلاش هستیم تا با تعامل و همدلی با شهروندان، مشکلات شهر را حل و فصل کنیم و گلستان را به شهری توسعه یافته و ایده آل تبدیل کنیم.

نادر سازور، رئیس شورای اسلامی شهر گلستان، نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت شهروندان در اداره شهر، گفت: شورای اسلامی شهر همواره پیگیر مطالبات و خواسته‌های شهروندان بوده و تلاش می‌کند تا با همکاری شهرداری، بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد.

در ادامه این دیدار، شهروندان گلستانی به بیان مشکلات و درخواست‌های خود در زمینه‌های مختلف از جمله بهسازی معابر، فضای سبز، خدمات شهری، پروانه ساخت و ... پرداختند و دستورات شایسته نسبت به حل مشکلات آنان صادر شد.

نمایش ادامه آرشیو