گرامیداشت دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در شهر گلستان

شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

 سید محمد میرزمانی شهردار، نادر سازور رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان با صدور پیامی، فرخنده میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت را به مردم ولایتمدار گلستانی و حضرت ولی‌عصر تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، در پیام تبریک مدیریت شهری گلستان به مناسبت آغاز دهه کرامت، میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر آمده است:

فرخنده میلاد پرنور و برکت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و آغاز دهه کرامت، فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ نورانی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و تجدید میثاق با آرمان‌های والای این خاندان معصوم است.

اینجانبان، ضمن گرامیداشت این ایام مبارک، میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر را به تمامی همشهریان گرامی، بویژه بانوان گرانقدر و دختران شایسته شهر گلستان تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

امید است با استعانت از الطاف الهی و تأسی از سیره نورانی این بانوی بزرگ، شاهد رشد و تعالی روزافزون جامعه اسلامی در پرتو آموزه‌های حیات‌بخش اسلام و در ظل توجهات مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) و حضرت ولی‌عصر (عجل الله فرجه) باشیم.

نمایش ادامه آرشیو