نقش مردم در مراسمات فرهنگی و مناسبت‌های انقلاب اسلامی شهرستان بهارستان پرشور بوده است

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

در همایشی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، نقش مردم بهارستان در برگزاری باشکوه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، همایش نقش مردمی در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی شهرستان بهارستان در مصلی بزرگ صاحب الزمان شهر گلستان با حضور ائمه جمعه و جماعات، فرماندار بهارستان، حجت الاسلام والمسلمین حاج محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سید محمد میرزمانی شهردار، نادر سازور رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان و مسئولین فرهنگی شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی امام جمعه شهرستان بهارستان در این مراسم، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها و برنامه‌های فرهنگی انقلاب، گفت: مردم با حضور خود در صحنه، یک انقلاب دیگر را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

وی همچنین از شهرداری ها و اصحاب رسانه به خاطر تبلیغات محیطی برنامه‌های فرهنگی انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم، با بیان اینکه مردم بهارستان همواره در صحنه‌های انقلاب حضوری فعال داشته‌اند، گفت: حضور مردم در برنامه‌های فرهنگی انقلاب، نشان‌دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی است.

وی همچنین از همکاری و مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در برگزاری برنامه‌های فرهنگی انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

در پایان این مراسم، از تعدادی از فعالان فرهنگی و همچنین از شهرداری و اصحاب رسانه به خاطر تبلیغات محیطی برنامه‌های فرهنگی انقلاب اسلامی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

نمایش ادامه آرشیو