پیام تبریک مدیریت شهری گلستان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳

در آستانه فرا رسیدن سال نو، سید محمد میرزمانی شهردار، نادر سازور رییس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان با صدور پیامی عید نوروز و آغاز سال 1403 را به شهروندان محترم تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شهر گلستان، در متن این پیام آمده است: بسم‌الله الرحمن الرحیم «یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»

حلول سال نو و بهار طبیعت را به فال نیک گرفته و به تمام مردم شریف ایران زمین، به ویژه شهروندان فهیم شهر گلستان، صمیمانه تبریک و شادباش عرض می نماییم.

سال 1402 با فراز و نشیب های بسیاری همراه بود، اما در سایه همدلی و تلاش مردم و مسئولان، شاهد دستاوردهای ارزشمندی در عرصه های مختلف عمرانی، ورزشی، فرهنگی، رفاهی، خدماتی و... در شهر گلستان بودیم.

در آستانه سال جدید، رهبر معظم انقلاب اسلامی، شعار سال 1403 را "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری کردند و بی شک تحقق این شعار، نیازمند عزم ملی و همدلی همه آحاد جامعه است.

مدیریت شهری شهر گلستان نیز در سال جدید، تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا با برنامه ریزی دقیق و اتکا به توان داخلی، در جهت تحقق شعار سال گام برداشته و در مسیر توسعه و آبادانی شهر گلستان، گام های موثری بردارد.

اکنون بر درگاه سال نو ایستاده‌ایم و به لطف خداوند، مشارکت شهروندان و دوستداران شهر گلستان، برای ساختن شهری بهتر، تلاش بیشتری خواهیم کرد.

نمایش ادامه آرشیو