تعطیلی فعالیت‌های ساختمانی در شهر گلستان در ایام نوروز

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

اطیابی خبر داد: به منظور زیبا سازی سیمای شهری و سهولت تردد شهروندان در ایام نوروز، کلیه فعالیت‌های ساختمانی در محدوده قانونی و حریم شهر گلستان از تاریخ 25 اسفند 1402 لغایت 15 فروردین 1403 تعطیل خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، دبیر کمیته فضای سازی بصری شهر گلستان با اعلام این خبر گفت: در راستای استقبال از بهار و ایجاد فضایی زیبا و امن برای شهروندان و مسافران نوروزی، هرگونه فعالیت عمرانی و ساختمانی در سطح شهر گلستان ممنوع خواهد بود.

معاون شهردار گلستان افزود: این ممنوعیت شامل کلیه فعالیت‌های ساختمانی از جمله گودبرداری، خاکبرداری، تخریب، نماسازی، جوشکاری و بنایی می‌شود.

مهندس اطیابی با اشاره به ضرورت حفظ آرامش و آسایش شهروندان در ایام نوروز، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه 137 و یا به شماره 02156333550 اطلاع دهند.

وی همچنین از کلیه فعالان در حوزه ساخت و ساز خواست تا با همکاری و تعامل با شهرداری، در جهت حفظ زیبایی و نظم شهر در ایام نوروز گام بردارند و علاوه بر این، به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی، تمهیدات ترافیکی ویژه ای در سطح شهر گلستان در نظر گرفته خواهد شد.

وی در پایان از کلیه شهروندان و مسافران نوروزی تقاضا دارد تا با رعایت قوانین و مقررات، در حفظ نظم و زیبایی شهر سهیم باشند.

نمایش ادامه آرشیو