تجلیل اداره تبلیغات اسلامی بهارستان از مجموعه شهرداری گلستان

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

 

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین ابوالقاسمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان با حضور در دفتر سید محمد میرزمانی شهردار گلستان، از خدمات مطلوب فرهنگی این مجموعه در طول سال 1402 و تبلیغات محیطی مراسمات ملی و مذهبی تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان گلستان: در این دیدار که روز دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ انجام شد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسمی با اشاره به نقش مهم شهرداری در ترویج فرهنگ دینی و مذهبی، از تلاش های سید محمد میرزمانی و مجموعه شهرداری در این زمینه قدردانی نمود.

وی با بیان اینکه تبلیغات محیطی مناسب در سطح شهر، نقش بسزایی در ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه دارد، گفت: شهرداری گلستان در سال 1402 با اهتمام ویژه ای که به این موضوع داشت، در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی اقدام به فضاسازی و تبلیغات محیطی گسترده نمود که این امر در ترویج شعائر اسلامی و انقلابی بسیار موثر بود.

در ادامه این دیدار، سید محمد میرزمانی شهردار گلستان نیز ضمن گزارشی از اقدامات فرهنگی شهرداری در سال 1402، اظهار داشت: ترویج فرهنگ دینی و مذهبی از جمله اولویت های اصلی مدیریت شهری است و شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان در این راستا برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد.

شهردار گلستان با اشاره به تعامل و همکاری خوب شهرداری با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان، ابراز امیدواری کرد که این همکاری ها در سال های آینده نیز ادامه داشته باشد.

در پایان این دیدار، با اهدای لوح تقدیر از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان، از خدمات محمد فرهادی مدیر روابط‌عمومی و فرهنگی شهرداری گلستان نیز تجلیل شد.

نمایش ادامه آرشیو