لحظاتی شاد و دلنشین در کنار شادچای / 20 محله حاشیه رودخانه شادچای از بن بست خارج شد

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

شهردار گلستان خبر داد: 20 کوچه دیگر از محلات سلطان آباد که به حاشیه رودخانه شادچای منتهی می‌شوند، از بن بست خارج شده و به بوستان 12 بهمن متصل گردید تا مسیر پیاده روی و تردد مردم به این بوستان هموار شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، سید محمد میرزمانی در این خصوص گفت: این پروژه در راستای رفع مشکلات زیست محیطی و همچنین ایجاد مسیر دسترسی آسان برای شهروندان به بوستان 12 بهمن و حاشیه رودخانه شادچای انجام می‌شود.

شهردار گلستان افزود: این پروژه مزایای متعددی برای شهروندان به همراه خواهد داشت، که می توان به رفع مشکلات زیست محیطی با اتصال این کوچه‌ها به بوستان 12 بهمن، تردد در این منطقه افزایش یافته و به تبع آن، شاهد کاهش آلودگی‌های زیست محیطی خواهیم.

ایجاد مسیر دسترسی آسان: شهروندان ساکن در این محلات می‌توانند به راحتی و از طریق این کوچه‌ها به بوستان 12 بهمن و حاشیه رودخانه شادچای دسترسی داشته باشند.

افزایش فضای سبز: با تکمیل این پروژه، فضای سبز منطقه افزایش یافته و به زیبایی و طراوت آن افزوده خواهد شد.

ایجاد فرصت‌های تفریحی: شهروندان می‌توانند از فضای بوستان 12 بهمن و حاشیه رودخانه شادچای برای تفریح و گذران اوقات فراغت خود استفاده کنند.

مدیریت شهری گلستان در پایان اظهار امیدوار کرد و افزود: با اجرای این پروژه، گامی در جهت رفاه و آسایش شهروندان برداشته خواهد شد.

نمایش ادامه آرشیو