پیشرفت مطلوب در پروژه عمرانی بزرگترین مجموعه ورزشی جنوبغرب استان تهران در بوستان جنگلی گلستان

یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

 

شهردار گلستان خبر داد: عملیات عمرانی استادیوم 10 هزار نفری در بوستان جنگلی گلستان آغاز شده است و این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت 23 هزار متر مربع احداث خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، سید محمد میرزمانی گفت: این مجموعه شامل استادیوم ورزشی با ظرفیت 10 هزار تماشاگر، زمین های ورزشی مختلف فوتبال و همچنین امکانات رفاهی مانند رستوران، کافی شاپ، و فضای بازی کودکان خواهد بود.

مدیریت شهری گلستان در این خصوص گفت: احداث این مجموعه ورزشی یکی از مهمترین پروژه های عمرانی شهرداری و شورا می باشد که هدف ما از احداث این مجموعه ورزشی، توسعه سرانه ورزشی برای شهروندان و ایجاد فضایی مناسب برای فعالیت های ورزشی و تفریحی آنها است.

وی افزود: این مجموعه ورزشی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و تجهیزات ورزشی احداث خواهد شد و در اختیار تمام شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار گلستان خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی این مجموعه ورزشی در حال حاضر با میلگرد بافی به جهت اجرای بتن ریزی آغاز شده و پیش بینی می شود که این مجموعه ورزشی در سال 1403 به بهره برداری برسد.

گفتنی است، ساخت این مجموعه برای اولین بار در شهر گلستان اتفاق می افتد و گامی مهم در جهت توسعه زیرساخت های ورزشی این شهر محسوب می شود و این مجموعه ورزشی می تواند به ارتقای سطح سلامت و نشاط شهروندان و همچنین به جذب گردشگران ورزشی کمک کند.

نمایش ادامه آرشیو