اخطاریه شهرداری گلستان به سازندگان املاک / مصالح و نخاله‌ها را جمع‌آوری کنید

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲

 

حوزه شهرسازی و معماری شهرداری گلستان به سازندگان املاک در سطح شهر اخطار داد که نسبت به جمع‌آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی در حال احداث و رفع سد معبر ایجاد شده اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، مهندس اطیابی گفت: در پی ایجاد سد معبر و مشکلات ترافیکی ناشی از مصالح و نخاله‌های ساختمانی در برخی معابر سطح شهر، این حوزه به سازندگان املاک اخطار داد که نسبت به جمع‌آوری این مصالح و نخاله‌ها اقدام کنند.

در این اخطاریه آمده است: با توجه به بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها، سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و گذرگاه‌ها و میادین و معابر به وسیله مصالح ساختمانی و نخاله‌های ساختمانی ممنوع است و متخلفین به پرداخت جریمه نقدی و رفع سد معبر و ضبط مصالح و نخاله‌های مزبور محکوم خواهند شد.

شهرداری گلستان از سازندگان املاک خواست تا در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی و رفع سد معبر ایجاد شده اقدام کنند. در صورت عدم اقدام به موقع، شهرداری طبق ماده 55 قانون شهرداریها، نسبت به جمع‌آوری مصالح و نخاله‌ها اقدام خواهد کرد. معاون شهردار گلستان از شهروندان نیز تقاضا کرد که در صورت مشاهده هرگونه سد معبر ناشی از مصالح و نخاله‌های ساختمانی، مراتب را به سامانه 137 شهرداری اطلاع دهند.

وی در پایان افزود: شهرداری گلستان به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در عبور و مرور، به طور مستمر نسبت به گشت‌زنی در سطح شهر و جمع‌آوری مصالح و نخاله‌های رها شده در معابر اقدام می‌کند.

نمایش ادامه آرشیو