تعریض ورودی قلعه میر در دستور مدیریت شهری

دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵

صمد لطفی در دیدار مدیریت شهری گلستان با اهالی قلعه میر از پیگیری جدی تعریض ورودی این شهرک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان؛ جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس کاویانی شهردار گلستان با اهالی شهرک قلعه میر و خیابان ملاصدرا دیدار و مسائل و مشکلات موجود آن شهرک را مورد بحث و بررسی قرار دادند. صمد لطفی در این دیدار که به نمایندگی از همکاران خود صحبت می کرد، یکی از مشکلات قلعه میر را ورودی و معابر باریک آن عنوان کرد و گفت: مدیریت شهری به مشکلات شهر گلستان از جمله این شهرک واقف است و با جدیت در حال پیگیری رفع آنهاست که مهمترین آن تعریض ورودی قلعه میر می باشد که توافقات لازم با مالک اصلی انجام شده است و بعد از برطرف شدن مسائل جزئی این مسئله بزودی انجام خواهد شد تا ورودی این شهرک که بازار مبل امام رضا(ع) نیز در آن قرار دارد، تعریض گردد.

وی با گله مندی از مالکان ملک های در مجاورت ورودی معابر اظهار داشت: در دین مبین اسلام بر جاده سازی و هموار سازی آن تاکید  ویژه ای شده است اما متاسفانه بعضی از مالکان حاضر به توافق با شهرداری نیستند و اصرار و پیگیری مدیریت شهری آنها را در موضع خود مصرتر می نماید.

این عضو شورای اسلامی شهر گلستان طرح تفصیلی و برخی کاربری های آن را مورد انتقاد قرار دارد و از پیگیری رفع مشکلات آن در راستای تامین منافع مردم خبر داد.

نمایش ادامه آرشیو