پیام تبریک مجموعه مدیریت شهری گلستان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

دکتر سید محمد میرزمانی شهردار، نادر سازور رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان در پیامی آغاز ایام الله دهه فجر را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، در متن پیام آمده است: بسمه تعالی

ماه "بهمن" ماه همدلی و همزبانی ملتی حماسی و شورآفرین است که با الهام و پیروی از رهنمونهای رهبر کبیر انقلاب و با تکیه بر حبل المتین الهی بر طاغوت زمان و خودکامان ستم شاهی با ایستادگی و مجاهدت، پیروز شدند و نوید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به آیندگان دادند.

انقلاب شکوهمند ایران به رهبری مجاهد کبیر حضرت امام خمینی (ره)، الگویی عملی و الهام بخش تمام آزادیخواهان عالم است و امروز شاهدیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان ملت های آزاده جهان جایگاه ویژه ای داشته و الگویی برای مبارزه و مقاومت در برابر مستکبرین است.

اینجانبان در آستانه فرا رسيدن 12 بهمن سالروز ورود تاریخی بزرگمرد تاريخ و بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به ميهن اسلامي، ضمن گرامیداشت ياد و خاطره شهدا و امام شهدا، و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری(مدظله)، این ايام فرخنده را به مردم ايران اسلامي و مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهر گلستان تبریک عرض می نماییم و از پيشگاه حضرت احديت سعادتمندي و توفيقات روزافزون را برای اين ملت شريف و غيور خواستاریم.

نمایش ادامه آرشیو