پروژه‌های عمرانی گلستان تحولی در سرانه‌های شهری ایجاد خواهد کرد/گام‌های استوار شهرداری در مسیر آبادانی شهر

پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

 

شهردار گلستان گفت: ایام گرامیداشت دهه فجر فرصت مناسبی است تا شهروندان فهیم گلستانی از اقدامات خادمین خود در شهرداری مطلع شوند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان سید محمد میرزمانی،در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه در طی دو سال اخیر اتفاقات خوبی در شهر گلستان در حوزه عمرانی و زیر ساختی صورت گرفته است، افزود: با یک بررسی اجمالی به این نتیجه خواهیم رسید که در طی دو سال گذشته با همدلی شورای شهر و حمایت مسئولان شهرستان تحولات چشمگیری در منطقه صورت گرفته است.

سید محمدمیرزمانی همچنین اضافه کرد: اقدامات و بهره برداری از پروژه های شهرداری گلستان صرفا به مناسبت ها ختم نمی شود بلکه ما در فصول مختلف شاهد یک رویداد جدید عمرانی و فرهنگی هستیم.

مدیریت شهری با اشاره به افتتاح پروژه های فاخر در طی سال گفت: عمده پروژه های شهرداری بر اساس مطالبات شهروندان در نقاط مختلف بویژه مناطق کم برخوردار صورت گرفته است.

سیدمحمدمیرزمانی با تاکید بر اینکه امروز شهرستان بهارستان پرچمدار اقدامات عمرانی و زیر ساختی در حوزه های فرهنگی و عمرانی می باشد، افزود: بایستی از سوی رسانه ها با تشریح اینگونه اقدامات امید آفرینی صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیش از 100 هزار متر مربع پروژه‌های ابنیه در سال جاری با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان در حال ساخت قرار دارد، گفت: بخشی از این پروژه‌ها در دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

ایشان در پایان افزود: این پروژه‌ها که شامل مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی، خدماتی، رفاهی و عمرانی می باشد که با بهره‌برداری از آنها، تحولی در سیما و منظر شهری گلستان و افزایش سرانه ها ایجاد خواهد شد.

نمایش ادامه آرشیو