شهرداری گلستان: برگزاری جشن ولادت امیر مومنان علی (ع) و گرامی داشت هوای پاک در شهرگلستان

دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲

به همت حوزه مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری گلستان، جشن ولادت امیر مومنان علی (ع) و گرامی داشت هوای پاک، امروز، شنبه ۳۰ دیماه ۱۴۰۲ با حضور دانش آموزان، مسئولان و شهروندان گلستان در سالن اجتماعات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، این جشن که با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای موسوی امام جمعه شهرستان بهارستان، مسئولین شهرداری و شهروندان محترم برگزار و امام جمعه شهرستان بهارستان و رئیس اداره محیط زیست و رئیس شورای اسلامی شهر گلستان در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی در سخنرانی خود با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست گفت: هوای پاک یکی از مهم‌ترین نعمت‌های خداوند است که باید از آن به خوبی محافظت کنیم که آلودگی هوا می‌تواند مشکلات جدی برای سلامتی انسان‌ها ایجاد کند.

نادر سازور نیز در سخنرانی خود با تبریک ولادت امیر مومنان علی (ع) گفت: حضرت علی (ع) آموزگار اخلاق و عدالت بودند و ایشان همواره به رعایت حقوق دیگران توصیه می‌کردند که ما باید از سیره و اخلاق حضرت علی (ع) درس بگیریم و در جامعه‌ای عادلانه و پاک زندگی کنیم.

در این جشن، دانش آموزان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، به جشن و شادی پرداختند و همچنین، در پایان جشن، به دانش آموزان فعال در حوزه محیط زیست توسط مسئولین جوایزی اهدا شد.

نمایش ادامه آرشیو