شهردار گلستان رتبه برتر کشوری در شورای آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران کسب نمود

دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲

سید محمد میرزمانی، در راستای مشارکت و بهره گیری از کلیه مناطق و امکانات محلی و منطقه ای در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت که طی مراسمی به ریاست استاندار محترم تهران برگزار شد، رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گلستان، شهردار گلستان که به عنوان عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان های استان می باشد، در راستای بستری مناسب که موجب تحقق مشارکت و بهره گیری از کلیه مناطق و امکانات محلی و منطقه ای در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت گردیده است، از سوی وزارت آموزش و پرورش، رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

گفتنی است، در این مراسم به پاس تلاش های ارزشمند مدیریت شهری گلستان در زمینه های ذیل به ایشان اهدا شد:

ایجاد بستر مناسب برای مشارکت مردمی در حوزه آموزشی و فرهنگی

توسعه امکانات و تجهیزات آموزشی و پرورشی در مناطق کم برخوردار

برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی با مشارکت شهروندان

شهردار گلستان در این زمینه گفت: "آموزش و پرورش یکی از مهم ترین نهادهای جامعه است و مشارکت همه اقشار جامعه در این امر ضروری است که ما در شهرداری گلستان همواره تلاش می کنیم تا زمینه مشارکت شهروندان در حوزه فرهنگی و آموزشی را فراهم کنیم.

مدیریت شهری گلستان در پایان از تلاش های ارزشمند و همراهی وزیر محترم آموزش و پرورش، استاندار محترم تهران، مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان، اعضای محترم شورای اسلامی شهر گلستان و فرماندار محترم شهرستان بهارستان و مجموعه شهرداری که ما را یاری نمودند، تشکر می نمایم.

نمایش ادامه آرشیو